مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 15:592019-11-05سياسي

سقوط حتمی آمریکا با خروج دلار از انحصار/ درآمد نفتی؛ شفاف ترین آمار اقتصادی کشور


سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک با بیان اینکه جهان از تک قطبی به سمت چندقطبی در حرکت است، گفت: سقوط آمریکا با خروج دلار از انحصار حتمی است.

- سقوط حتمی آمریکا با خروج دلار از انحصار/ درآمد نفتی؛ شفاف ترین آمار اقتصادی کشور ایسنا/گیلان سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک با بیان اینکه جهان از تک قطبی به سمت چندقطبی در حرکت است، گفت: سقوط آمریکا با خروج دلار از انحصار حتمی است.

محمدحسن قدیری ابیانه در نشست چرا مرگ بر آمریکا که در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد، با اشاره به تعبیر امام خمینی(ره) از تسخیر لانه جاسوسی به عنوان انقلاب دوم، اظهار کرد: ما در انقلاب اول با یک مزدور دست نشانده مبارزه کردیم، اما در انقلاب دوم با اربابش درافتادیم و او را بیرون راندیم.

وی با بیان اینکه گروگان گیری عوامل لانه جاسوسی به اقدامی ضد آمریکا تبدیل شده بود، تصریح کرد: روزها و ماه ها از گروگان گیری می گذشت و آمریکا نمی توانست حرکتی علیه ایران انجام دهد و در نهایت ماجرای طبس اتفاق افتاد و رسوایی برای این ابرقدرت ایجاد کرد.

سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در استرالیا و مکزیک انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تحت تاثیر تسخیر لانه جاسوسی دانست و گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری امروز نیز با مقوله نفوذ مواجه هستیم و نفوذی ها در دولت و مجل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط حتمی آمریکا با خروج دلار از انحصار/ درآمد نفتی؛ شفاف ترین آمار اقتصادی کشور

سقوط حتمی آمریکا با خروج دلار از انحصار/ درآمد نفتی؛ شفاف ترین آمار اقتصادی کشور